måndag 5 augusti 2013

hej

hej!
Jag vet att det är 100 år sen sist! Jag har jobbat, förstås, och man orkar liksom inte packa upp datorn. Ja iallafall veckan fortlöpte med jobb, minns inte ens om jag gjorde så mycket annat? :S Alla dagar går ihop, jo jag träffade hanna en svängis på onsdagen och syrrans svärföräldrar på torsdagen ^^. Sen i lördags iallafall så hade vi besök i stugan av familjen Davidsson minus Jens men plus Edvin o Josefine! Mycket mysig kväll! På söndagen bara göttade vi oss i den 500 gradiga solen och på eftermiddagen svängde jag förbi Jasmine. Idag är det måndag, och jag har bara 4....FYRA dagar kvar på jobbet (halleluja).
På lördag blir det kräftskiva med släkten som härlig avslutning på jobbandet! :)
Och idag fyller Mimmie 25 år! Grattis till världens bästa mimmie!

Och om ni undrar vad bilden ovanför föreställer, så är det ett ölflak jag hittade på systemet typ förra sommaren som jag satt i en ram nu finally. Hade inte en aning om att dom trycker på undersidan? Brukar dom det, för det har jag aldrig sett?

Inga kommentarer: