lördag 24 augusti 2013

lördag

hej! Lite seg på att uppdatera. vart lite kaos här :/ Min dogge har blivit sjuk :( Satt hos veterinären igår och tog prover och gjorde ultraljud, stackars bebis fatta ingenting, hon hatar doktorn. Hon mår rätt bra annars, relativt pigg o sådär, lite feber bara, men måste förmodligen opereras, och plocka bort livmoder o äggstockar, och en operation är aldrig kul. Hon kommer bli bra, nåt annat finns ju inte <3 Hon har nog gått upp 5 kilo sen igår morse så mycket godis som vi gett henne nu haha stackarn ^^

Appropå något helt annat! Alltså jag drömde inatt att jag träffade den snyggaste man jag sett i hela mitt liv! Jag blev kär, på riktigt! Var fortfarande kär i honom när jag vaknade och gav mig fan på att han fanns på riktigt och att jag skulle hitta honom hahaha, kan ju bli svårt ;) Minns bara att han hette Carl i mellannamn, så om ni vet nån jävligt snygg brunhårig, tatuerad hunk som heter Carl i mellannamn, ring mig ;)

1 kommentar:

H sa...

Alla människor man drömmer om har man ju sett nån gång, hjärnan kan typ inte "göra" nya människor, så nånstans har du ju sett honom ;-) han kanske inte heter Carl dock ;-)