tisdag 13 augusti 2013

tisdag


Idag har jag varit hos frissan o träffat Emme. Sådär stört ledighetstrött så jag trodde det var nåt fel på riktigt. Drack 3 koppar kaffe och ett halvt paket bragokex i ett vilt försök att koffein-socker-kombo-chocka kroppen. Det funkade inte. Satte mig i duschen i en halvtimme och först nu börjar jag bli människa igen, jaaa men det är ju bra o bli pigg på kvällen och mördartrött hela dagarna liksom.

Hatar hatar hatar förresten SJ, dom menar att jag inte ska få en spänn för vår 4,5 timmar försenade resa till skogsröjet. Jag vill bara stämma det där skitbolaget. Jag ska sluta åka tåg. Telefonkö i morgon då

Målade klart bilden ovan för nån dag sen, blev inte nöjd men det blir jag nästan aldrig. Självkritisk ska man va annars blir man aldrig bättre, eller nåt :P

Inga kommentarer: