söndag 18 augusti 2013

helg helg!


Ja men hej! Jag ska minsann inte klaga på att det vart tråkigt denna helgen, fulles öses helos tidos. I fredags åkte vi spontant till Ullared, jag, mora o fara. Var lagom med folk o gick smidigt ^^ Handlade presenter och hudvårdsgrejer mest. Ja 500 kalle anka pocket också ;) I går pysslade jag halva jävla dan typ, visar i nästa inlägg. Och senare på eftermiddagen åkte jag till Ljungby för att hänga med Göteborgs-Tobbe och hans kompisar. Det var sköj som fan, Ljungbyfolk är trevligt folk helt klart :) jag drack inte nåt utan jag körde hem på natten i världens tjockaste dimma :S Vi gjorde världens mest komplicerade ölspel på förfesten som jag måste introducera till mina vänner, tur att jag inte drack för jag hade blivit fullast. Tobbe fattade dock inte heller ett skit så han fick inte var med till slut för han fick dricka varje runda ^^

Idag är jag typ sympati-bakis eller nåt, stört trött. Ska kolla skärgårdsdoktorn o bara slappa (om jag får). Dock får min dator överhettningsflippen varje gång jag sätter på svt-play så den dör efter typ 20 minuter, så man får kolla i omgångar :S

Bra helg med andra ord! jag hade velat vara i Stockholm nästa fredag för då spelar fan magnus uggla på grönan! Det hade jag sååå sjukt gärna velat gå på, han är fan bäst!

Och ja just det! Fick reda på från Malin att Ellen har namnsdag idag! Grattis på mitt namn :)

Inga kommentarer: