onsdag 14 augusti 2013

onsdag

det är ju bra att jag skriver bra rubriker så jag själv har koll på vilken dag det är o så.
Fyfan vad jag har ätit nu. Käkade middag hos mimmie för nån timme sen bara, biffar o potatis, som jag älskar. Sen kom jag hem så stod mora o gjorde sill o potatismos som jag också älskar. MAUUT. Så nu står maten verkligen mig upp i halsen :S
Idag har jag; inte gjort ett skit, jo steg upp vid 8 så jag hann baka en kaka till mimmie, samma som hallonpajen jag gjorde till kräftis fast med blåbär. Vet inte alls om den blev så god men vafan jag försökte iallafall :P Sen gjorde jag ingenting igen, och sen ringde Elvira! Så glad jag blev av att få prata med henne igen <3 ! Har inte pratat med henne på evigheters evighet!
Sen åkte jag o hälsade på Mimmie o kidsen en svängom, och nu är jag hemma igen, thats my day. I morgon vet jag inte alls vad jag ska göra :( Inatt ska jag kolla på skärgårdsdoktorn till datorn överhettas o dör (jag behöver en ny dator förresten om nån känner sig generös o sådär)

Inga kommentarer: