fredag 9 augusti 2013

Jamenhej!

Hej!
Orkar egentligen inte blogga, meeeen jag skulle bara skriva att i morgon är sista dagen på jobbet (fakkjää)! Så då ska jag bli människa igen :) Och jag lovar att det blir mer uppdatering här då, fast inte direkt, för då ska jag minsann åka på kräftskiva o fira att jag har semester igen! jäjääääjäääää! :D

Idag sa en kvinna till mig att hon var imponerad av hur bra jag var på engelska.
Den kommentaren har jag aldrig hört i hela mitt liv haha, jag suger på engelska! Hon måste själv vara totalt värdelös på språket om hon tycker att jag är "bra" ;) Å andra sidan är det inte så svårt att säga hamburgare, dressing och sallad. Kanske ska börja köra matbeställningar när jag ska briljera med min engelska ;)
Tyska pratade jag också idag, jag sa lök och 56. Imponderande va?

1 kommentar:

hankan sa...

Haha <3