torsdag 13 juni 2013

hej jag lever!


snodde lite bilder av Hanna på facebook så ni får se nån bild från festivalen iallafall ^^ Eller ja sista bilden ser ju kanske inte så festivalig ut, men det är fint ^^ Som sagt, en helt underbar festival men så jävla bra väder, har nog aldrig vart så bra! Kom typ inte ett moln på himlen förrän söndagen! Hängt med massa roligt folk och alla var så glada! Man blir liksom kär i stämningen! Och när jag var trött bjöd Hanna på fisk ;) Sen är ju spela spel det absolut bästa peppet som finns!

Citat, mest för att komma ihåg det själv. Fast jag har tyvärr glömt majoriteten, men det kom så många lines hela jävla tiden som var så sjukt klockrena, har inte skrattat så mycket på riktigt länge

"- tennisveckan i...
- BÅLSTA"

"- är du trött?
- jaa...
- vill du ha fisk?
- eehhh....okeej"

"- vart i malmö bor du?
- i mitten
- jahaaaa"

"just idag mår jag bra, just idag är jag stark"

"- vill du ha en påse att sitta på?"

"- Det var ju den där tennisspelaren du snacka med igår?
- va? tennis?
- ja han klär sig som en tennisspelare!
- pratade jag med nån som var tennisspelare?
- ja
- okej."

"kryckmongot"
"kryckmonstret"

"cpsnällasilversara"

"sleazen är döööd"

"-det här är det vackraste jag sett i hela mitt liv.
-du har inte sett så mycket eller?

1 kommentar:

kryckhoran sa...

Hahahaha skrattar ihjäl mig!! :-D