måndag 3 juni 2013

Min helg


Alltså vilket helt fantastisk helg jag haft! I fredags slutade jag skolan och skulle styra middag hemma hos Frida för Vikanders och Oskars familj. På vägen dit blir jag nertutad av en taxichaffis, skum farbror tyckte jag och gick vidare. Taxin fortsatte tuta, stannade och ut hoppade mamma o pappa, jag blev så sjukt förvånad. Sååå roligt! Sen åkte vi hem till syster och hade världens finaste fest med sjukligt god mat!! Jag åt den godaste oxfile jag nånsin ätit! På lördagen åkte jag till Tumba och hade examensfirande med mina klasskompisar, också sjukt kul! Vi hittade bland annat världens största chips, haha helt galet. Fattar inte att det finns så stora potatisar!
Fick en hel hög med massa underbart fina födelsedagspresenter/examenspresenter. Jag fick 4 by mutti tallrikar i present av Frida. Finaste porslinet jag vet och har velat ha det sen det lanserades! Klad tjej!
Har blivit så otroligt bortskämd denna helg, till och med av vädret (eller ja bortsett från i lördags men då satt vi ändå inne hehe). Tack alla underbaringar för denna fantastiska helg! Nu ska jag städa, diska, packa det sista och sen ska jag hoppa på tåget till Småland, på onsdag åker vi till sweden rock! :)



 


1 kommentar:

F. noch einmal sa...

Kärlek!!