torsdag 5 december 2013

Hej happyfejs


Sov noll timmar i natt och trodde att detta skulle bli en helt världelös zombiedag där allt går fel, ungefär som igår då jag knappt heller sovit nåt (jag önskar mig förövrigt ett par paket sömntabletter i julklapp :P ). Meeen så gick det inte för hittills har det varit en riktigt bra dag! Efter 100 timmars vridande o vändande gick jag upp, åt gofrukost och drack redbull för att överleva dagen hehe. Tittade på julkalendern och öppnade mitt kalenderpaket! Malin och jag har fixat kalenderpaket till varandra nämligen, huuuur kul som helst att få en julklapp varannan dag typ! Och idag var det världens sötaste present, jag blev helt överglad! Hon har virkat Stina! Med rätt fläckar på rätt ställen o allt, helt sjukt! Titta, hur fin är den inte!?


Sen åker jag till skolan, läser Metro. Och där står det att det ska komma en ny rockfestival i maj 2014. Och vart ska dom ha den då? Joooo GÄRDET! Hur jävla bra, med tanke på att jag bor där :D Nu vill jag förvisso varken se metallica eller slayer, men fest ska det bli hur som helst, peeerfekt ju! Tänkte direkt på den "stackars" bittra människan i föregående inlägg som klarade på summerburst, haaaahahaha karma strikes back liksom! ^^ Mer festival, och iiiinte beethoven precis!


Kommer till skolan, köper Julmust för att överleva ett dubbelpass av den tråkigaste lektionen vi har, alltså i vanliga fall är det riktigt värdelösa lektioner. MEN idag! Då får vi bygga en räääserbil av burkar, batteri, motor och lite trägrejer! Svinkul! Elinas o min zerobil gick hur fort som helst! Och så fick vi sluta 30 minuter tidigare, hur bra! Ja den ser ju inte ut som en bil då detta bara är underredet hehe, man får bygga chassit (stavas nog iinte så) i nån papp eller nåt sen! Tycker dock det är riktigt riktigt tråkigt att vi snart slutar denna kursen, många av tjejerna i gruppen har blivit riktigt bra vänner och jag tycker biologi och kemilektionerna är riktigt intressanta!


Så mycket bra och klockan är bara två! Ska försöka powernappa lite nu istället för plugga som jag tänkt, och sen ska jag åka till Oskar o barnen och hänga med dom ikväll för Hanna är bortrest. I kväll kommer moran o faran också! :D Och i morgon blir det första häng med dom och sen grekmiddag och musikalen Pricilla med Malin o Hanna :D Och Så fyller Bore år så på lördag blir det kalalalas! Full rulle som det ska va :)

Inga kommentarer: