fredag 13 december 2013

LusseLucia


mitt lilla luciatåg ^^ Tygstina och Roger

Vaknade vid 8 idag, trots att jag var ledig. Jag var så sjukt pepp på Lucia haha (och så bankade dom så in i helvete i hamnen). Kollade julkalendern det första jag gjorde i morse, alltså dagens avsnitt var så sjukt bra, jag "spolade tillbaka" 4 gånger och skrattade varenda gång haha, "jättegott". Har börjat älska Fredde Granberg alltså, bra jobbat! Sen satte jag på Luciatåg på youtube och har lyssnat på det i en timme nu haha, julnörden. Nu vill man ju bara baka massa julgodis hela dagen! Men det är nog ingen bra ide då vi har fått mjölbaggar i köket och anticimex ska hit o sanera :P Har numera mina torrvaror i rummet, som att det inte är trångt ändå liksom :P Wellwell! 
Ska snart in till stan o äta lusselunch med Oskar och Esther :) (idag heter allt förövrigt lusse innan). Ikväll ska vi på lussespelning med lussevcps ^^ Malin kommer hit o lusseförar, ska bara fixa lite lussefika med :) 

Lucia är ju förövrigt ett sjukt fint namn, kanske blir lite märkligt att döpa sitt barn till det dock. Men vafan Bingo Rimers barn heter ju Ringo och Rambo, så då kan väl mitt heta Lucia :P

Juuuuuuul juuuuuuuuuuuuul stråååååååååååålande juuuuuuuuuul

Inga kommentarer: