onsdag 4 december 2013

tröttmössa

såhär såg vädret inte ut idag. Regnat och mörkgrått. Haft en riktigt värdelös dag, sån där ni vet som när man börjar gråta av att skosnöret gått upp :P Måste trycka i mig lite D-vitamin, får för mig att det hjälper. Men sen när jag kom till gymmet så blev jag glad, dom bjöd på värsta mellisbordet med smörgåsar och kakor. Tacktack sa jag :)
Nu ska jag in till stan och lämna julklappar jag slagit in som ska till hemlösa. Bor ni i stockholmstrakten och har lust att göra en hemlös gladare så gå in på Skokartongsappellen och läs hur och när ni kan lämna in klappar som delas ut till hemlösa på julafton

2 kommentarer:

Frida sa...

Men så underbart - såg den appen igår, och tänkte att jag skulle bidra.
:-)

Jasmine sa...

Haha. Kakor på gymmet låter lite dubbelmoral ;-)