torsdag 3 februari 2011

Dag 1 - Om mig själv

Jahopp. Jag är 22 år, snart 23, snart pensionär. Har bott i Stockholm i 2½ år och innan dess bodde jag i en liten by i Småland hos mina föräldrar. Nu bor jag i studentkorridor och pluggar till bildlärare.

Jag tycker om festivaler. sommaren. coca cola zero. räkbaguetter. min dogge. min familj. mina vänner. white russian. Rocks. sol. min säng. pyssla. Rödvin (och) Börjes chokladbollar. sovmorgon. rosa saker. Teenage mutant ninja turtles. bra musik, ibland dålig också. hitta på rackartyg. skratta. eldorados tortilla ostchips. lockigt hår. östgötska

Jag tycker däremot inte om disktrasor. sura tanter. att må illa. plugga tråkiga saker. höga höjder. spindlar.vara trög. folk som inte kan spela fiol men spelar ändå, speciellt när man ska sova. TP (spelet) - jag kan aldrig en jävla fråga. fördomar .vinterkräksjukan. trängas på tunnelbanan. sömnlöshet. ordet "trevligt". östgötska

ja sådär, nu känner ni mig som er egen ficka!
nää så säger man inte va?

2 kommentarer:

Emma sa...

Naw, va söt du var när du var liten, Kram :)

Anonym sa...

skulle villja på peka att det är felaktig reklam :P för de är urshultsbagarens chokladbollar som säljs på börjes:P