lördag 19 februari 2011

Dag 17 - Min skoltid


Min skoltid..jaapp. Jag har trivts jäkligt bra i skolan i allmänhet faktiskt.
lågstadiet och mellanstadiet var väl inte direkt jätteroliga alltid,
mest för att barn kan vara så jävla elaka.
och nej jag blev inte mobbad eller nåt :P
När jag började högstadiet blev skolan sjukt kul.
8:an är en av de roligaste tiderna i mitt liv :)
och 3an på gymnasiet var också galet roligt, förstås :P


nää idag är jag bakis så jag orkar inte engagera mig så mycke.
igår var vi på rocks, åt hamburgare och idag har malin o jag bakisdag.
varför visar dom alltid asdålig program när man är bakis!?
sen kom hank o så kollade vi på melodifestivalen och
QX galan, jag älskar QXgalan! gaygaygay <3
läs föressten min söta vän charlottes gayblogg,
den är asum! www.varalesbisk.nu

piis out

Inga kommentarer: