söndag 20 februari 2011

Dag 18 - Min första pojk-/flickvän

Min första seriösa pojkvän hette Martin. Och alla som har känt mig ett tag vet väl vem han är :P Vi blev ihop när jag var 15 och han 17 och vi var ihop i 4 årisch ( ja jag vet, galet länge). Han var en mycket snäll liten (nej lång) man som stod ut med alla mina gnällningar över att han spelade alldeles för mycket Diablo eller World of Warcraft, det gjorde han förvisso också så det var väl befogat gnäll ;) . Eller ja han är ju fortfarande snäll, men nu är det inte jag som gnäller på honom längre ^^ Jag tänker dock inte lägga upp nån bild på oss, av respekt för honom o sånt där!

Min första låtsaspojkvän skaffade jag när jag var fem år,
han hette Rafael och var en Teenage mutant ninja turtle ;)
Turtle love ^^

1 kommentar:

Emma sa...

Ellen vet du att du typ är den snyggaste & coolaste som finns? :p

& du jag håller med dig om att han spelade/spelar alldeles för mycket! :)