lördag 5 februari 2011

Dag 3 - Min bästa vän


Ja den här var ju lite lättare att skriva en massa om.
Jag har nämnligen ganska många "bästa vänner"

Till att börja med
Marleen
Detta är min "flickvän" och min andra halva. Folk som inte känner oss skulle säkert tro att vi är tillsammans på riktigt ^^ Vi är galet lika, men även olika, hon kan tillexempel bli jättearg när hon är full, på korvgubbar som inte ger henne mat tillexempel ;D Vi hamnar alltid i helt knäppa situationer tillsammans och har exakt samma humor, har aldrig träffat en människa som har så bra humor som hon (förutom mig själv) och jag har som allra roligast med henne. vi lärde känna varann i högstadiet och nu är hon min käraste, är halv utan henne.
"jag går inte isär när jag går med dig"




Hanna
Min fruga och isärflyttade sambo.
Hon är den som vet mest om mig, saker man vill veta och saker man inte vill veta ^^ Vi gick i samma högstadieklass men började umgås på riktigt när vi började på samma jobb ( Börjes ofcourse). Vi blev astighta och åkte på roadtrippar och konserter hela tiden, sedan bestämde vi oss för att flytta till stockholm tillsammans. Vi bodde ihop i 2½ år innan vi tvingades flytta isär, det finns nog ingen jag skulle klarat av att bo ihop med så länge förutom Hanna. Nu bor hon på våningen under mig. Skulle inte kunna föreställa mig ett liv utan henne. Vi är som ett gift gammalt par, ett bra par som inte har tröttnat på varandra ;)
Hon lagar jävligt god mat också!






Jasmine
Vi växte upp tillsammans, vi växte ihop tillsammans. Bodde på samma gata och umgicks varje v.a.r.j.e dag. Vi gjorde allting tillsammans och det var mycket märkligt om man såg den ena av oss och den andra inte var med. Jag har Jasmine att tacka för att jag har haft världens bästa uppväxt med världens bästa vän. Hon är som en syster för mig. Tyvärr ses vi typ ALDRIG längre eftersom vi bor på olika ställen, det suger! Hon betyder sjukt mycket för mig, förmodligen mer än hon vet eftersom jag är så jävla dålig på att säga det :P









Daniel
Min bästa pojkkompis. Vi träffades på Sweden Rock 2008 för att vi hade likadana tröjor, helt galen kille som sprang runt och lekte krabba ^^ Vi höll kontakten iallafall och när jag och Hanna flyttade till Stockholm på hösten var han den som tog hand om oss. Han är min lille plupp och beskyddar mig från alla läskiga män och faror. Och ja man kan faktiskt vara så nära kompis med en kille utan att ha sex eller vara kära i varandra, vilket folk inte verkar fatta :P Speciellt inte min pappa ^^









Sen har jag fler som bör nämnas
Carro tillexempel, Mimmie, Anna, Fizzy,Tess, glada gänget, Majs och en jääkla massa andra.
Jag har jävligt tur som har så många fina människor som vill vara kompis med mig.
vackert.

Inga kommentarer: