måndag 7 februari 2011

Dag 5 - min dag

just nu har jag ett sjuk ointressant liv, men galet ointressanta dagar
eftersom allting består av plugg eller ångest över pluggandet.
såhär såg det ut idag.

-steg upp, nej först vaknade jag, 1½ timme senare steg jag upp
-tittade i min kalender och trodde att jag hade missat en föreläsning,
ringde till Tilda och fick veta att jag inte hade gjort det iallafall.
-Åkte till skolan
- Höll på att bli påkörd av en taxi, och önskade nästan
att han hade lyckats för jag orkade inte gå till skolan
- satt på seminarie och pratade om böcker jag nästan inte hade läst
-fyllde på mitt SL kort för massa pengar
-ringde till mamma och gnällde lite..eller mycket.. om allt.
hon hade inte tid utan ville hellre steka fläsk
-gick och skällde på min husvärd för att jag inte har haft något
internet sedan jag flyttade hit
-åt köttfärspaj
-sitter här och ska plugga resten av dagen till jag döööööööööööör -.-

Inga kommentarer: