lördag 26 februari 2011

• Dag 24 - Min familj


ja jag har då, en mora, en fara, 3 äldre syskon och en hund ^^
världens bästa familj enligt mig. Jag är sladdis, syskonen är 6,8 och 10 år äldre, så jag bråkar typ aldrig med mina syskon eftersom dom är så mycket "äldre och mognare" (inte ^^). Vi syskon har typ samma knäppa humor vilket är sjukt kul, alla 3 är minst lika knäppa som jag :) Mitt pysseintresse bland annat har jag ärvt av min storasyster som är en pysselgalning och mitt musikintresse har jag ärvt av min minstebror som är en grym gitarrist. Min störstebror och storasyster bor här i stockholm, jag hade förmodligen aldrig flyttat hit annars, dom tar hand om mig så att jag överlever här i läskiga staden :)
Jag åker hem till småland onormalt ofta (tycker mina stockholmsvänner) eftersom jag är väldigt "päronissig" och saknar mina föräldrar jämt, speciellt mammig är jag, jag gör typ ingenting utan att jag ringer o frågar moran om råd först :P jag är säkert skitjobbig ^^
Jag vore ingenting utan familjen, dom är mitt allt. Älskar er.

Inga kommentarer: