torsdag 26 april 2012

Aaaaall aloooooone

Har vart hos Hanna ikväll och kollat på hennes lägenhet, It was niiiice! Jag vill också ha egen lägenhet! Nu vill jag inte bo kvar här, helt ensam och ledsen utan Hanna här sen ju :( Buhäääää jag kommer avlida av ensamhet. Ogillar starkt att hon ska flytta! Kul att hänga i hennes nya lägenhet såklart, men det är alldeles för långt bort, maximalt avstånd borde vara 50 meter. Är inte van o ha henne längre bort än så :P suck. Man kanske skulle skaffa sig en grabb som kan hänga med mig. Eller ett djur, fast jag får ju inte ha djur här...typiskt. fisk?

Kollar på ice age 3, på svenska...den är skitbra på engelska men inte alls bra på svenska :(

1 kommentar:

Hanna sa...

Usch vet precis hur du känner :'( är ju van vid att ha max en minut till dig i över 3 år! Beklagade mig för mamma att det kommer bli 30 min mellan oss, hon förstod inte riktigt min separationsångest ^^