måndag 23 april 2012

sorryborry

Jag vet att jag inte har skrivit, och jag vet att ni har saknat mig ;P
Jag blev sjukt jävla bajsdålig i lördags eftermiddag och har legat i fosterställning i 1½ dygn sen, så that's why. Nu mår jag bättre, ser dock ut som ett vandrande lik fortfarande, helt grå. Ska försöka äta upp mig närmaste dagarna så blir jag nog normal människa snart igen! Får gå o köpa lite smör o trycka i mig

Blogspot har ändrat utseende på sidan vilket gör det sjukt svårt för mig att lokalisera mig här på sidan, så ser det konstigt ut så beror det på att jag är dum i huvet och inte fattar :P

Tenta på onsdag, har inte lärt mig ett skit i denna sjukt dåliga kursen så det blir ju intressant...eller inte.

1 kommentar:

sträva sträv sa...

Jag har saknat dig jättemycket ju!. Hoppas du mår bättre och snart ses viiii! <3