onsdag 25 april 2012

Mår sjukt skumt idag, eller ja mer igår mindre idag. Fick värsta karusellyrseln igår som inte har släppt helt ännu, känns lite som att gå runt o vara full hela tiden. Ringde till doktorn men deras telefontid var packad så jag fick inte prata med nån, så jag får ringa igen imöra tidigt när jag vaknat. Eller ja man kan väl hoppas att det släpper innan...sjukt obehagligt. Gick till skolan idag och skrev tenta, tentavakten garvade åt mig när jag vinglade fram och lämnade tentan :P Helt sjukt stor tenta fast kursen bara var 7.5 hp! Vi fick 3 timmar att skriva 4 frågor som var gigantiska! Allså typ som om en fråga skulle vara "redogör allt du vet om kristendomen". SÅ stora frågor var det typ! Helt sjukt, så alla panikade och skrev som idioter! Jag har aldrig behövt stressa så på en tenta, efter 2 timmar hade jag bara skrivit en fråga så de sista 3 blev kanske inte så genomtänkta hahaha. Hoppas bara att man kan få komplettera istället för att skriva om hela tentan om det skiter sig.

Inga kommentarer: