tisdag 17 april 2012

fattiglappig

jahapp, har vart på east street idag och bytt piercingar till plast eftersom jag inte får ha de vanliga när jag opereras på torsdag, fan dyra plastpinnar det där, kunde byggt mina egna eller nåt. Sen köpte jag världens dyraste tvål på apoteket som jag också måste ha innan operationen, 200 jävla spänn...för en desinfektionstvål!! Nu har jag inte en krona kvar på kontot och då kostar operationen 350 spänn också, känns ju bra.
Måste tvinga skolan att jag får jobba lite och få in lite pengar!
Livrädd att jag håller på att bli sjuk också, då får man ju inte sövas, hade ju vart typiskt min jävla tur!
Jaja skitsamma jag är rätt glad idag ändå, vet inte varför, bara är det, det är roligare än att vara sur :P



svar på kommentar till Jasmine: nä jag låter det stå på ibland för att det inte är nåt annat på tv, men jag byter alltid. Denna säsongen är alla helt jävla dumma i huvet, hemskt att se!!

Inga kommentarer: