fredag 20 april 2012

tjabba!
tänkte bara skriva och säga att jag lever och allt har gått bra.
Sitter hemma hos syrran, hon är guld värd, hon har ställt upp så sjukt mycket för mig! Hon har till och med köpt 10 liter cola och Hemmets veckotidning haha det är kärlek! Är fortfarande lite trött efter igår, men annars är det chill, har suttit i soffan, pratat skit och ätit scones :) Operationen gick bra o allt sånt där igår, fick vänta 2 timmar för det var så kaosigt överfullt på min avdelning plus att jag har så sjukt dålig blodcirkulation i mina händer så dom kunde inte sätta nålarna, vilket gjorde att jag fick vänta ännu länge. Mådde inge dåligt efter narkosen, vilket jag var typ mest orolig för, jag har ju sjuk må-illa-fobi som ni kanske minns :P Typ det första jag sa när jag vakna upp var att jag var sjukt hungrig och ville ha mat ^^ haha ja jag säger ju att jag är tjock inuti ;) När vi åkte till sjukhuset sa jag till syrran att jag bara vill att det ska va över så jag kan få komma hem och äta hehe, sjukt drygt att fasta ju, speciellt när man har en sån sjuk hungerperiod ;P
Har inte vidare ont nu heller, det går lite i vågor, typ när jag nyser :P Nu får vi bara hoppas att jag slipper detta och att det är över nu!

1 kommentar:

Hanna sa...

Inga nysningar fröken Ellen ;-)