söndag 15 april 2012

Söndag blodiga söndag

ja herrejävlar idag mår man som man förtjänar. Tänkte ta det lugnt igår, det gick ju sådär :P
Jag, Danne och Cin drog först till Fenix, sen stängde dom, då drog danne hem och jag och Cin drog till Rocks. Sen stängde dom. Då drog vi till Heavens Gate (whyyy??) där hann jag typ komma in sen blev jag utslängd ^^ Kul att jag höll med vakten som slängde ut mig, jaaa jag borde nog gå hem nu! Sen åkte jag taxi som inte hittade hem till mig, varför lyckas jag alltid få åka med folk med noll lokalsinne så att det ändå slutar med att jag får gå!?!?
Idag mår jag fan piss! Har inte gjort nåt annat än att sovit, och nu är klockan fan snart sju!!! Man kanske ska försöka ta sig upp och äta frukost :P

I morgon börjar praktiken, så jag ska ju upp snortidigt. Känns skevt att vända såhär på dygnet. Sen i morgonkväll ska jag till Ricko och fotas, om allt går som det ska.

Inga kommentarer: