lördag 16 juni 2012

Hola Loco

Hola Amigos!
Igår var Malin här, eller ja hon var här idag också iofs ^^ vi åt middag, goooaaatt! Räk-toast till förrätt, hasselbackspotatis och nån skum curry-kyckling till huvudrätt och banan-choklad i ugn till efterrätt :) Till och med Mojito till fördrink haha. Sen kollade vi på fotboll, jag hatar kolla på sport för jag blir så jävla uppspelt att jag tror att jag ska dö i hjärtattack haha. Idag har vi typ slögott på tv och sen var vi nere i byn o handlade. Sen vet jag inte riktigt vad jag gjort faktiskt :S Började lite på en födelsedagspresent till moran, men vettifan om det kommer bli nåt att ha...vi får se. Är inte i skapar-mode just nu :/

ikväll ska jag äta räkor och ha romantisk kväll med mig själv. Det där lät ju fel. Jag ska äta räkor med mig själv och kolla på nån romantisk komedi på tv typ ^^ Forever alone haha

Inga kommentarer: