torsdag 28 juni 2012

Sommar!

btw idag kom sommaren lite på besök! Sjukt najs att få smaka på lite sol igen! Har dock inte hunnit slappa nåt ute, 2 miljarder grejer att göra idag, men det har vart en effektiv dag! Alla dagar senaste veckorna har varit sjukt effektiva, har gjort saker hela hela tiden! Älskart! Tyvärr har jag ju inte hunnit med hälften av det jag tänkt -.- Har inte hälsat på min mormor på hela tiden jag vart hemma till exempel, och då har jag redan vart hemma en månad :S Måste måste åka dit så fort jag har tid! I morgon åker jag och mamma till stockholm förressten! Enda helgen jag hinner åka dit på hela sommaren, och jag som tänkte vara där i typ 2 veckor. Ja tiden räcker fan inte till allså! Nästa sommar skiter jag i att jobba så jag hinner med allt jag vill göra ;P

Inga kommentarer: