torsdag 28 juni 2012

lista

Lista snodd från Egoina's blogg. Mest tidsfördriv tänkte jag säga, men jag behöver egentligen inte alls fördriva tiden, jag behöver sova :P

 
Vilken svordom använder du mest?
Alla. svär konstant -.-


Äger du en iPod?
Ja men den är trasig. Den heter Romeo btw, jag döper alltid alla materiella saker jag äger konstigt nog haha


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Nu har jag semester så då ställer jag den inte på nåt. Eller ja, idag stod den på 05.15 och i morgon står den på 08.00



Hur många resväskor äger du?
En, som är min. Sen snor jag resten


Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Både och, mina syskons familjer är ju barnfamiljer!

När var senast någon stötte på dig?
Oj Jesus Kristus (nej han stötte inte på mig, det är ett uttryck jag använder).
Jag vet inte, nån vecka sen kanske. Jag beblandar ju mig knappt med folk här nere haha


Vad åt du till middag senast?
Grillade räkor och bakad potatis

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Helt klart. Många.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0477

Är du blyg inför det motsatta könet?
 ja om jag har en crush på personen. Då blir jag sjukt blyg...och dryg. Sämsta kombinationen för att få nån att bli intresserad liksom hahaha

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen. Jag kollar knappt på film mer än typ 2 gånger. Gillar inte när man vet vad som händer. Eller ja det skulle väl vara nån disneyfilm, dom kan man ju inte se för mycket! Eller första BECK filmen, kollade på den 2 gånger om dagen i en månad när jag var kär i Mikael Persbrandt ^^

Pratar du några andra språk?
Engelska, nästan och ibland ^^

Diskar du din egen disk?
Ja. Eller inte när jag är här i Tingsryd, då diskar diskmaskinen min disk

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, varför då? Jag tycker det är jobbigt när folk bjuder mig, känner alltid att jag står i skuld då.

Vad har du med dig in på bion?
Sällskap? Brukar inte äta nåt så ofta, och absolut inte dricka för jag blir så satans kissnödig.


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor! Humor! Humor! Lojalitet också. Och snällhet

När sov du senast på golvet?
öööh...inte en aning, det måste varit väldigt längesen


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7. Det är nog mest nåt psykiskt, helst 8. Men sover jag för mycket blir jag dum i huvet


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Som fan. Stör ihjäl mig på stavfel. Även mina egna.


Vad var det senaste du åt?
Chokladfondant


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, fast jag är sjukt höjdrädd. så jag vet inte riktigt hur det går ihop. Men jag vill känna känslan av att falla liksom. Kommer väl aldrig våga, nån får putta ut mig


Tycker du om att krama folk?
KRAM!

Äger du en digitalkamera?
Ja, men jag använder den inte så mycket tyvärr. Blir lidande för att min mobil har sån schysst kamera

Vad är du allergisk mot?
kiwi


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning. Men mamma ville att jag skulle heta Betty. Tack gode gud för att det blev Ellen :P

2 kommentarer:

Jannie sa...

Sv: Tack! :) Eller säger man så? :p heh. håller du på med smycken och beställningar fortfaranade? På tal om gräslök.

F. noch einmal sa...

Är du också allergisk mot kiwi?

Hmm... undrar om det är ärftligt.