tisdag 12 juni 2012

Jag har fan inte gjort något vettigt idag överhuvudtaget! Sov som en jävla sten inatt, hela natten fram till halv 11. Misstänker att det är öronpropparnas förtjänst! Förhoppningsvis börjar jag sova igen det mesta av förra veckans förlorade tid nu, är fortfarande trött som fan med pepp samtidigt liksom :P Vilket leder till att jag är sjukt jävla megauttråkad men orkar inte göra nåt, å andra sida finns det inte så mycket att göra här. Ja jag ska göra en massa målar-beställningar jag har. Det är väl det. Men det tänkte jag göra i helgen, så idag har jag bara gjort noll. Jo ätit har jag gjort, satan vad jag ätit! Sen jag kom hem i söndags har jag nog ätit mer än jag gjort den senaste månaden haha, det blir fan lätt så när man helt plötsligt har hela kylen full med massa saker, man blir som ett barn på julen! MAAAAT. Annars i stockholm består min kyl av ketchup och lingon, och det är ju inte direkt nåt man går o småäter på helatiden :P

Jaja ikväll kommer Karo iallafall! :) vi ska laga mat och prata bajs, så najs! Tur att jag haft mamma dessa senaste kvällar när hon slutat jobbe, vi har haft skitroligt haha! Mamma är sjukt rolig, det har hon fått av mig ;) Annars hade jag nog gått under av tristess dessa dagar, blir alltid så när man haft intensivt roligt umgänge i en vecka och sen blir det tomt, jag blir alltid skitdepp efter festival! Nu åkte moran till stugan idag efter jobbe och sen drar päronissarna till stockholm, så då är det bara jag och dogge kvar. Tur att min flugätande hund är hemma med mig i helgen iallafall!

världens längsta textinlägg! Lite impade blir ni va? Eller ni tröttnade efter första raden såklart :P

Inga kommentarer: