måndag 11 juni 2012

SWEDEN ROCK 2012


Det var en jätterolig festival och jag såg typ inte ett enda band mer än Lynyrd Skynyrd och ett par låtar av King Diamond ;P Men festen var ööööös! Synd att man glömmer bort hälften som händer, man skulle ha en hjälm med inbyggd kamera...till nästa år!

Det är för mycket att skriva allt som hänt och jag tror inte att ni är så intresserade heller för den delen om ni inte var med ;P Så jag kör bara en jävla massa citat för att jag ska minnas det själv :)

"-vafan dricker du?
- Saftsoppa! Jättebra, det är saft och soppa i ett, så har man täckt upp det liksom!"

- "Staffan var en stallegren, vi tackar ljus och hjärna!"

 "-Jag är vegan så jag har ingenting på min langos.
- men vadå? Gräddfil då?"

-"Jag måste kissa!....kissa!bajsa!kissa!bajsa!

-Malin o jag sjunger och dansar: "o lite framåt o lite bakåt o lite framåt o bak igeeen"

-  "Du! DU MÅSTE FLYTTA PÅ DIG!"

-Vi hitta ett grässtrå och går igenom hela hans livshistoria: "det här är Pontus, han har en tvillingbror på campingen som är skitelak så han vågar inte gå dit, vi måste ta med honom hem!"

- "Kolla han ser ut som Tenny, jag älskar Tenny. Det är Tenny!!"

- "Säg till alla, ring alla! Jag har legat med Tennys flickvän! Skriv ut det på facebook och tagga mig!"

- "ni vet att musse piggs tjej ser ut som en kuk va?"

1 kommentar:

mal sa...

SmåJohan, småtjejen och Josefine :-D