måndag 25 juni 2012

midsommar



Midsommar var mysigt! Jag var med släkten nere i sommarstugan. Mina kusiner har tre helt underbart mysiga barn som är så sjukt roliga att snacka med ^^ En av barnen är en liten prinsessflicka på 5 år som är så söt så man dör lite, hon ser typ ut som lotta på bråkmakargatan :) jag har nog ätit mer denna helgen än vad jag har gjort de senaste 3 månaderna tillsammans haha, det tycker pappa är bra, han försöker föda mig med smör och socker :P

Natten till söndagen ringde vår granne hemma i tingsryd och sa att vårt inbrottslarm gick. Så vi fick köra hem för att se vad som hänt. En annan granne hade sett nån springa från gatan men det var inget uppbrutit. Grannen som ringde har en störtcool man som gick ut med en hemmagjort spikklubba för att jaga bort tjuvarna hahaha. Men jaa jag tänker minsann larma in mig när jag sover ensam, jag är lite lagom rädd för alla inbrottstjuvar som finns här faktaisk :/ Förra gången nån försökte bryta sig in här mitt i natten så var jag hemma, så jävla läskigt!

Inga kommentarer: