fredag 18 mars 2011

blööh


lagom kaotiskt dag! somnade runt 5 i morse, kunde bara inte sova som vanligt...det börjar bli drygt -.- sen vaknade jag, pratade med danne i telefon och insåg sen att jag hade skitbråttom till skolan. När jag går utanför dörren kommer jag på att jag glömt att maila in tentan som måste in, så jag går in klickar igång o stressar satan. Går till tunnelbanan och när jag ska gå på kommer jag på att jag glömde bifoga tentan..så läraren fick bara ett tomt mail. idiot. så jag fick vända igen. hetshets. Sen hade vi muntlig examination i skolan. Och nu har jag feberfrossa. blir alltid sjuk när jag är klar med stressigatentor. Det går förmodligen över till imon, så idag ska jag bara ligga i sängen och kolla på TLC och äta. punkt. så galet skönt att denna kursen är slut iallafall.

Inga kommentarer: