torsdag 3 mars 2011

hets!

jag uppdaterar rätt dåligt nu jag vet.
men grabbarna från falun är på besök i stan så det har inte blivit så mycket
tid övers för datorhäng. Nu har jag vart på ett seminarie, fått ångest
över skolan och nu ska jag stressa igenom massa grejer innan jag o malin
ska dra till Kafé 44 där boysen spelar ikväll.

Sov i samma rum som monsterdemonen i natt, haha jävlar vad knäppt de va!
killarnas kompis, som va med och säljer merch, pratade så galet mycket i sömnen,
nej pratade gjorde han föresten inte..skrek en massa osammanhängande blaj!
en gång i halvtimmen typ ^^
affe slog nog honom på käften typ 6 gånger utan att han reagerade,
så nu är jag tröööött, har träningsvärk i magen för att jag har skrattat så mycket i natt
och så vill jag bada badkar,
men jag har inget badkar. typiskt
och sova får man göra när man dör.

Bönan lagar mat:
"-ska dom koka också?
-ja det underlättar ju, det blir lite godare"

"-är det nudlar?
-nej det är pasta"


bajj bajj!

Inga kommentarer: