tisdag 1 mars 2011

kaos

tumblr.com

"Inget fungerar Resten rasar
Olyckskorparna kalasar
Vi tog oss an för mycket och för fort

Golvet knakar taket läcker

Nätt och jämt så att det räcker

Och inga gulddetaljer I vår port"

Denna dagen har vart sjukt kaoitisk, samtidigt väldigt bra.
Kaos i skolan, jag hinner inte med, mitt huvud vill verkligen bara ge upp
och hoppa av och börja jobba som sängprovare på IKEA eller vinna 560 miljarder
och åka till bahamas. Idag övervägde ungefär hälften av klassen på allvar att hoppa av.
Jag vet ju vad jag vill göra och det är inte det här.
Men jag älskar mig lilla grupp, vi har så sjukt skön humor och ingen
kommer in utan ett anslutningsprov ;P

sen var jag o träffa charlotte och karin, då blev jag oxå glad


"-näfan nu är jag trött på det här nu, går jag o köper en flaska sprit.
-haha ja gör de.
...-vart ska du?
-till systemet så klart
-jag trodde du skoja!"

1 kommentar:

Tilda sa...

Det är riktigt tragikomiskt men det är en bra sammanfattning av situationen just nu.

Oavsett om det blir mkt eller inte måste vi ta några dagar ledigt i April, hur annars skall man orka??

Gillar vår grupp massor! Tack för sällskapet i Bamba idag ;)

Kram