lördag 19 mars 2011

kör

tumblr.com
Mår inge bra, legat illamående i framsida stupoläge i en timme nu, misstänker att jag är allergisk mot grädde...eller kan man vara det även om man tål mjölk?? Nån som vet de? Eller så är det kanske bara så att min mage inte riktigt diggar att jag bara äter en gång om dagen kanske. Förkyld och kajko i magen samtidigt, skoj på hoj. Det släppte lite nu så då passar man på o surfa va :P
Det tråkigaste med att bo själv eller att inte ha nån pojkvän är att ingen tar hand om mig och klappar mig på huvudet när jag är sjuk! ynk ynk

På måndag börjar jag min nya kurs, sista innan sommaren. Ska skriva B-uppsats med inriktning på bildämnet. Känns okej. Det tråkigaste är att jag inte får vara med min underbara studiegrupp nå mer, förutom på föreläsningarna. Har inte skrattat så mycket i skolan på länge som när jag är med dom ^^ Tilda, Lisa och Elina ni är guld!! :)

Och på måndag kväll åker jag hem!! heeem till pluppi!!

Nu ska jag ta min bollmage och vänta på godzilla på tävä

Inga kommentarer: