söndag 6 mars 2011

Handla maut


tumblr.com


Haha allså jag var på ICA som ligger en bra jävla bit bort o skulle handla mat tänkte jag, för att maten kostar typ hälften så mycket där jämfört med de närmre affärerna turk-coop och mini-labyrint-ica. I vilket fall så insåg jag när jag hade betalat att jag aldrig kommer ta mig hem med all denna mat. Så jag fick svida om till mitt hulken alterego och iallafall ta tag i saken. När jag kommit halvvägs så finns det sånadär gallertrappor vid finlandsfärjehamnen som man måste gå uppför. Ni vet vad jag menar va? Och jag har nån slags fobi för såna eftersom jag är höjdrädd, så när jag kommit halvvägs vägrade benen gå mer. Och där stod jag. Med två 25 kilos kassar och ben som vägrade gå. Sen kom nån snäll människa förbi med internet och dator, och här står jag ännu. Näääää skojja bara, men folk kollade lite märkligt på mig innan jag "kom loss" :P
Och nu orkar jag inte lyfta armarna heller..


Inga kommentarer: