lördag 5 mars 2011

jupp

Jag har vart hos syrran sen i går, eftersom hela familjen är o hälsar på.
Och idag har det vart barndop för Bore så fullt ös med folk. Jag har inte vart i kyrkan sen Odin döptes, jag går inte direkt frivilligt i kyrkor om det inte är nåt speciellt. Minns ni när man var tvungen att gå på julotta när man konfimerades!? Idioti! Jag sov med pannan ner på psalmboken hela tiden, sjukt tråkigt. Minns ni hur tråkigt det var att konfirmeras överhuvudtaget. fyfan.
Dom borde hotta upp kyrkgrejerna det lite, med lite blingbling, dans o tjolahopp.
För o värva folk till kristendomen liksom ^^ Ska skicka ett förslag till svenska kyrkan.

Jag har ätit så sjukt mycket mat idag.
Men som sagt det är snyggt med kurvor, jag satsar på en stor kurva ;P eller inte riktigt kanske :P
ska engagera mig mer här igen imon, ajj promiss.
nu ska vi äta mer mat, jag vet inte riktigt vart jag ska placera det..
det kommer bubbla ut ur öronen.

Inga kommentarer: