tisdag 22 november 2011

hår

är sjukt sugen på att göra nåt med mitt hår.
Jag skulle dö lite för att få det mörkrött, för det är så satans fiiiint!
Dock så ska det ju vara så förbannat svårt att få ur det röda när man väl vill
byta till nåt annat (för jag byter ju hårfärg såååå ofta) eller inte blir nöjd (större risk).
Fast vafan, det kanske är värt o pajja håret lite bara för att få se hur det ser ut... hmmm.
Eller så vill jag färga hela håret blont, alltså blont inte vitt. Sen hade det vart fräsigt med sidecut, men mitt hår har en tendens att bråka och aldrig ligga som jag vill, så det skulle nog inte funka
bah jag är sån tråkig fegis när det gäller mitt hår!

Källa: www.sexdrumsanddeathmetal.com
Denna tjejen har så jävla sjukt fint hår! Precis sånt vill jag ha!!! nuuu

Källa: www.billytilly.blogg.se
och denna tjejen är ju sveriges snyggaste brud, med sveriges snyggaste hår. Det hade ju inte heller suttit fel att ha precis.

1 kommentar:

Frida sa...

Den röda kallufsen var RIIIIKTIGT snajsig.
Men, som sagt, rött är en SVÅR färg att hålla liv i.
Fast det kanske ändå är bättre än att bleka sönder det hela tiden...