fredag 25 november 2011

Look-a-like

allså jag garvade ihjäl mig själv ^^ Jag skulle göra en kändislookalikebild och be er gissa vem jag föreställer, men sen kom jag på att ni aldrig skulle skriva nåt så jag sket i det :P Iallafall sen letade jag upp en bild i efterhand på herrn som jag skulle föreställa för er som faktiskt inte vet vem han är. Och jag tyckte det var sjukt kul eftersom han verkligen ser ut så. Ja nu är det förmodligen bara jag som tycker att detta är roligt, möjligtvis malin också då ;) haha jag dör vad dålig humor jag har, men visst äre lite likt, fattas bara muschen


Ralf Gyllenhammar - mustasch

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha jag skrattade ihjäl mig innan jag hann läsa texten till och med! :-D

Hanna sa...

Hahahahaha, nu fattar jag varför du sa att jag skulle kolla bloggen när vi började snacka om Ralf :D