måndag 21 november 2011

måndag, igen

har suttit i teliabutiken i typ 45 minuter för att få hjälp o byta abonnemang, eftersom deras kundtjänst online är helt sepe. Ja jag får iallafall sitta där o vänta en evighet bara för att få veta att mitt nummer som jag ska flytta står på min mamma, vilket jag totalt glömt bort eftersom det var typ 15 år sen jag tog över hennes simkort :P Så nu måste jag få påskrivit ett papper av min mor att hon överlåter numret till mig. Eeeeeller så gör jag bara det lite enklare och förfalskar hennes underskrift :P lite smidigare än att vänta en månad till jag träffar henne

Ikväll ska jag, malin o hankan gå o kolla på twilight. Har på känn att den kanske inte kommer hålla hög klass direkt, dels eftersom jag tyckte att 2a filmen var så sjukt sliskig (jag o stina satt o höll på o garva ihjäl oss hela bion) och även att i första delen i denna sista boken händer inte ett skit. Men klart man måste se den, böckerna var ju skitbra! :)

jag håller på o bli sjuk igen också, det suger lite lagom :/
Men jag fixade mattekursen, det suger inte det minsta :)

Inga kommentarer: