måndag 14 november 2011

jahaopp

bara för den var så jävla söt
ja jag lever, typ.
Har haft en helvetisk natt och en ännu mer helvetisk förmiddag.
Min mage fightas med mig, stenhårt. Kramp och extrem illamående.
Ja jag vet att jag gnäller och tycker synd om mig själv hela tiden,
men när ingen annan gör det så får jag ju sköta det själv :P

startade min praktikvecka idag, dom undrade lite varför jag såg ut som
ett vandrande lik :P Askgrå i ansiktet haha. Men annars vart det kul,
jag fick vara extralärare för 6-åringarna på förmiddagen eftersom en annan var på nåt möte.
Det jag gillar med så små barn är att dom älskar en från första stund fast dom knappt vet vad man heter, så är det ju inte direkt när man är på högstadiet. Där hatar alla en från första stund till man kan bevisa motsatsen att man inte är dum i huvet :P

nu ska jag vila, försöka peta i mig nåt ätbart och sen plugga resterande tid

Inga kommentarer: