lördag 5 november 2011

jag undrar ju faktiskt vart kläder tar vägen som man inte har en aning om vart
dom tog vägen. Och nej det är riktiga, bra, snygga kläder jag vet att min mora
aldrig skulle slänga (väl?) för då hade man inte sparat på dom fula.(väl?)
men ja, jag kan ju ha glömt dom nånstans...eller typ tappar bort dom i nån
gammal tvättstuga. Men så helt plötsligt 3 år senare kommer man på att man faktiskt
hade det där plagget och det faktiskt bara försvann hux flux.
Och lite att man undrar var det är nu.
Får ringa Saida spåkvinnan helt enkelt

och just nu ogillar jag min dogge för hon ligger här vid mig och fiser
värre än Lessebo pappersbruk. Kan man bli gasad ihjäl av fisar från en hund?
Förhoppningvis inte för jag orkar inte gå o öppna dörren,
och annars....; farväl kära vänner och ovänner, vi syns i Nangijala (om det nu stavas så,
annars syns vi vafan som helst där det är bra)

Inga kommentarer: