söndag 27 november 2011

slut på helgen :(

och så var den här helgen slut.
Har vart en sjukt rolig helg, man typ garvar konstant när
man hänger med falukorvarna.
Igår förfestade vi hos hanna, sen drog vi o förfestade hos
john och estelle och sen blev det rocks!
Affe presenterade mig för den nya drinken "söt, sur och stark",
jävlans! sen åt vi mat (tydligen) åkte hem (tydligen) haha.
skitkul kväll/morgon vart det iallafall, somnade runt 8 i morse.
nu är jag helt förstörd och har så mycket blåmärken att jag inte ens
kan räkna alla, ser ut som en regnbåge på hela benen!
och lägenheten ser ut som krig, luktar rök, öl och gubbporr
och har fått en liten sjö i hallen, praktiskt
om jag känner för att bada istället för o duscha.
sjukt värd helg som sagt :)

"-vad heter du i efternamn?
-ottosson
- va!? fotbollsson!?"

"Fan jag är rätt packad, man kanske skulle dricka vatten....näää det skulle jag aldrig"

1 kommentar:

F. igen sa...

Låter riktigt mysigt hemma hos dig nu.
Här doftar det av hyacinter, amaryllis och lussebullar. Och stjärnorna lyser i fönstret, och Lars Vegas sjunger om Hawaii i podden.

Kom hit och mys istället!