torsdag 30 augusti 2012

fem ton

allså jag dör packningsdöden. Jag har packat, packat om, packat, packat om. Vikt allt i minimala delar och superplatt. Men jag orkar inte lyfta min väska...så där har jag ju ett problem. Det står till och med på tåget att man inte får ta med sig mer packning än man orkar bära haha. Jag åker i morgon, fast jag ska till Linköping o hälsa på Daniel över helgen innan jag kommer till stockholm igen på söndag.
Jag vill verkligen inte åka härifrån, kommer bli så jävla ensamt att bo själv :( kommer sakna päronissarna och dogge så jag dör. Därför är det skönt att jag drar till linköping emellan, övergången blir lite mindre smärtsam då hahaha

Har ringt som ett mongo till universitetet idag och lyckats kursregistrera mig! Så nu får jag gå i skolan ;) Det ska bli skitkul, ska läsa bild hela höstterminen! Ihop med de jag gillar mest också. alla! Skitlängesen! Tilda, Elina och till och med Lisa! ASUM!


Inga kommentarer: