onsdag 29 augusti 2012

jävlabajs

mmmm kul. Upptäckte att kursregistreringen till min kurs som börjar nu på måndag gick ut IGÅR! Vilket innebär att jag stryks från kursen. OCH när man väl behöver få tag på administratören och ringer som en idiot så har dom EN TIMMES telefontid, i VECKAN!! jävla mongoskola. Ja nu hoppas jag ju inte att det är några problem eftersom vi är typ 8 elever sammanlagt, och detta är en fortsättningskurs på vår bildutbildning. Så sannolikheten att det skulle kommit en massa folk som vill ha reservplatser på denna kursen är ju inte så stor. Men man blir ju lite lätt nojjig, har aldrig missat en kursregistrering förr, men vafan när dom skickar ut ett mail mitt i sommarlovet att om en månad har ni en vecka på er att registrera er, så är det ju rääätt lätt att glömma det :S men jag kan ju inte skylla på nån annan än mig själv, helt o hållet mitt eget fel. dumhuvve.

Inga kommentarer: