onsdag 8 augusti 2012

ja men hej!

hallihallå! Idag var sista dagen på jobbet, eller nej vi säger såhär: idag var sista schemalagda dagen på jobbet. Vilket innebär att jag inte behöver jobba mer om jag inte vill. Men det kommer jag troligtvis att göra :P Typ nåt pass i veckan iallafall, jag behöver pengarna och så himlans tråkigt är det inte att jobba ;)
I förrgår gjorde jag en av de godaste rätter jag gjort haha, ni som känner mig vet ju att jag inte lagar mat så jag kan väl kanske inte kalla detta matlagning heller att steka nåt i 2 minuter och blanda ihop ^^. Jag stekte räkor i vitlök och chili och käkade det med en blandad sallad med ceacardressing. Holy moly vad gott de va. Smakade typ precis som salladen på vapiano. Så no more vapiano-sallad, nu gör jag den själv för massa billigare pengar ;) reeeekooooor <3 äta det imon också jaajaaa

I möra ska jag styra upp en jävla massa grejer inför helgen, för då åker jag o malin till rejmyre och kalasar på skogsröjet. Cin och Pernilla kommer åxå :)

Inga kommentarer: