torsdag 23 augusti 2012

määk

fan jag har fått värsta dippen. Hatart. Som att gå in i en vägg pang bom och man blir asdeppig och känner sig som det fulaste skåpet i stan (fast man egentligen ser likadan ut som man alltid har gjort) och hela kroppen kryper av obehag och man blir typ klä av sig huden (mysigt va?). Helt opepp på allt och vill bara ingenting. Det måste hända nåt i mitt liv, det känns som man bara går o väntar på att bli gammal, hamna på ålderdomshem o dö. Pecka! Jaja jag rycker upp mig igen, det går väl upp o ner för alla. Synd att det blir höst nu bara, jag hatar hösten och dipparna älskar den.
jesus kristus vilket allvarligt inlägg, sånt man inte vill läsa om på bloggar. well well bikeställ thats life!
( haha peppinlägget innan idag, och sen detta, kontrasterna hos mig är fantastista)

Inga kommentarer: