onsdag 29 augusti 2012

tips

tips till er som inte vill tvätta håret så ofta. Proffs torrschampoo är grymt! Jag skulle kunna låta bli o tvätta håret på en vecka genom att bara använda detta! Det blir struktur på håret så man får lite volym också, som ett lätt volympuder. Så om ni vill ha det blankt o lent så äre ju inte så bra :P Men eftersom det motverkar fettet och det blanka i håret som gör att håret ser äckligt ut så är det ju rätt praktiskt. På mig är det extra bra eftersom det får mitt hår att se vitare ut, men det innebär också att jag inte har en aning om hur det blir på exempelvis svart hår...inte så snyggt med grå hårbotten då kanske ^^ Men jag älskar den iallafall. 5 av 5 chokladbollar får den, extremt värt pengarna och enligt många mycket bättre än dyrare torrschampoon.

Inga kommentarer: