torsdag 2 augusti 2012

happ

ja men halli hallå, det var ju inte igår!
vad har hänt sen i söndags då? Jaa det har ju varit tingsryd marknad, det var väl kul. Roligast var ju iofs att hänga med hanna, malin o carro :P hoppas jag får lite kort av nån eftersom jag inte tog några själv :P Jag är egentligen inte så förtjust i att festa i tingsryd sådär, gillar inte riktigt när alla alla alla vet vem man är. Ja det låter väl konstigt, men det är så mycket ytliga bekanta som man helst inte vill träffa alls ^^ Folkskygg ja :P
I tisdags var jag bakis som fan hela dagen. Så jävla tråkigt att bakisa bort sin enda lediga dag....Fan vad det är drygt. Igår jobbade jag, och idag har jag jobbat. I morgon jobbar jag, och på lördag också. Men ja jag har bara 5 dar kvar på jobbe nu. Så nu vet ni vad jag har gjort :P

Inga kommentarer: