onsdag 29 augusti 2012

hej

hade en sjukt obehaglig upplevelse igår som jag inte vart med om förr. Jag var med moran inne på biblioteket och helt plötsligt tappade jag halva synen. Det var som nån kört allt i en mixer och det släppte inte. Vi körde hem och jag drack typ 1 liter vatten och la mig i duschen och blundade. Efter kanske 45 minuter i halvblindo så släppte det och övergick i huvudvärk istället. Förmodligen nån koppling med förkylning som spökade alternativt ögonmigrän, men det var riktigt obehagligt när det aldrig släppte. Jag får ofta sånt där synbortfall när jag druckit för lite, men detta var helt annorlunda. Sen blir jag ju alltid skitnojjig när det gäller ögonen efter att jag ha kollat på "monsters inside me" på discovery lite för ofta haha, där tappar dom synen för dom har nåt läskigt kryp i hjärnan typ ueeek!

Inga kommentarer: