söndag 29 juli 2012

shark

hallå eller! Jahapp då var denna helgen slut, eller ja för mig känns det aldrig som helg eftersom jag jobbar lördagar så jag blir helt skev :P för mig är det lördag i morgon eftersom jag är ledig på tisdag. Ser inte fram emot dagen i morgon innan klockan 15. Det är nämligen tingsryd marknad, och jag jobbar. bleeeeeh. Ska upp alldeles för tidigt och styra allting i kåvaholken -.- Ni som inte vet vad tingsryd marknad innebär så för mig innebär det typ 1 miljard människor som vill köpa mat (ingen underdrift).

Nu har brors familj åkt hem, sjukt tyst utan en liten knodd som går runt o säger "vasaduförnåt?" hela tiden ^^ Igår grillade vi och satt o pratade om våra liv, idag var jag, mora o fara på EKOhallen (hehe) och sen käkade vi på hamnkrogen i hällevik. goooott.

Nu ska jag sova, i morgon blir det mördarjobb och mördarfest! hej o hå, hoppass det spöregnar fram till 15 och sen blir sjukt fint väder! bra plan tycker jag, det kör vi på!

1 kommentar:

Jasmine sa...

Pratade med mamma o var det inte så att det var dåligt väder på morgonen o bättre sen :-) dock var det nog tidigare ån 15 som vädret var bra.