torsdag 5 juli 2012

hets hets

förlåt förlåt mitt namn är plåt jag bär mig alltid så illa åt! Sorryborry att jag inte bloggat alls, jag har verkligen inte hunnit! Igår var jag på kolmården med malin, det var så jävla kul, sjukt värd dag med perfekt väder! Får berätta mer om det i morgon när jag hinner blogga lite mer! Idag ska jag och syster in till stan och parta lite grann, picknick o vin o sen sätta oss på nån pub eller nåt! :D how asum! Så jag hinner inte blogga mer idag heller :( Men i morgon får jag dra hela min vecka som jag inte hunnit skriva om! Nu ska vi handla picknick och gå på systemet! Adios amigos!

svar på kommentar till jasmine: Åh tack vilka fina ord! <3 synd att man inte kan gå runt med ett sånt där snygghets-kamerafilter konstant bara ;) JA nästa vecka måste vi ses! Jag jobbar de flesta dagar, men jag tror att jag är ledig på fredag och då måste vi ses!!!

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja jag har varit inne frenetiskt och kollat om det kommit nåt nytt! Skärpning ;-) puss!